Fontos hír a DJI drónhasználók számára, hogy a DJI Care Enterprise Basic Renew és a Plus Renew szolgáltatások kivezetésre kerültek. Ha szükséged lenne a meglévő DJI Care biztosítás meghosszabbítására, mostantól a DJI Care Enterprise Basic vagy az Enterprise Plus szolgáltatást aktiválhatod.
Ne aggódj, ha éppen lejárt a szolgáltatásod! A lejáratot követően még 15 napod van arra, hogy megújítsd a biztosítást, így nem maradsz védelem nélkül.
További újdonságok:
- A 2 éves Enterprise Basic csomag esetében a bejelenthető esetek száma 3-ról 4-re nőtt, tehát még több alkalommal élhetsz biztosításoddal.
- Néhány támogatott modellnél a karbantartási szolgáltatás lehetősége 1-ről 2 alkalomra bővült, így még nagyobb biztonságban tudhatod drónjaidat.
Az alábbi DJI termékekhez igényelheted a szolgáltatásokat:
DJI M2EA RTK Module, DJI Matrice 30, DJI Matrice 300 RTK, DJI Matrice 30T, DJI Matrice 30T Dock Version, DJI Matrice 350 RTK, DJI Mavic 2 Enterprise Advanced, DJI Mavic 2 Enterprise Dual, DJI Mavic 2 Enterprise Zoom, DJI Mavic 3E, DJI Mavic 3M, DJI Mavic 3T, DJI P4 Multispectral, DJI Phantom 4 RTK, DJI Zenmuse H20, DJI Zenmuse H20N, DJI Zenmuse H20T, DJI Zenmuse L1, DJI Zenmuse P1
Ha ezek közül a modellek közül valamelyiket használod, érdemes megfontolnod a szolgáltatás megújítását, hogy továbbra is nyugodtan repülhess, biztosítva drónjaid védelmét és karbantartását.