Drón szerviz
DJI drónok és kiegészítőik garanciális és azon túli javítása
Drónok javítása a forgalmazón keresztül
DJI drónok garanciális szakszervize
A drónok – mint minden használati eszköz – képesek meghibásodni. Ha szeretett multikoptereddel problémáid lennének, akkor se ess pánikba, mi segítünk a mihamarabbi javításban. Szervizközpontunkban garanciális és garancián túli problémák kezelését is biztosítjuk, tapasztalt, minősítéssel rendelkező kollegáink nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy minél gyorsabban, hibátlanul működő eszközt juttassanak vissza a felhasználóknak.
DJI drónok garanciális javítása személyesen
Amennyiben a drónod még garanciális, és szeretnéd személyesen intézni az ügyintézést, természetesen erre is lehetőséged van. Drónodat behozhatod hivatalos DJI márkaszerviz-partnerünkhöz, a MyActionCam üzletébe, az alábbi címre:
MyActionCam Magyarország Kft.
Cím:
1095 Budapest,
Lechner Ödön fasor 2.
Nyitvatartás:
Hétfőtől – Péntekig: 10-18 óráig
Kapcsolat:
szerviz@myactioncam.hu
+36 20 318 7624
DJI drónok garanciális javítása futárszolgáltatással
Amennyiben a drónod még a garanciális időszakon belül van és HRP Europe Kft. által kiállított jótállási jeggyel (garancialevéllel) rendelkezel, lehetőséged van élni a díjmentes „HRP háztól-házig garancia” szolgáltatással.
A szolgáltatás keretén belül a minőségi kifogással érintett DJI drónért és kiegészítőiért házhoz megyünk, elszállítjuk, bevizsgáljuk, ha hibás megjavítjuk, majd a javítás után természetesen vissza is szállítjuk a vásárlónak. Amennyiben mégse garanciális hiba vezetett az eszköz sérüléseihez, úgy az esetleges javítási díjakról a javítás megkezdése előtt ajánlatot küldenek kollégáink.
Garanciális készüléked gyors javításához, kérjük, add le hibajelentésed az alábbi gombra kattintva. A szolgáltatás részleteiről illetve általános szerződési feltételeinkről hibajelentő oldalunkon olvashatsz.
DJI drónok és kiegészítői szervizelése
DJI drónok javítása garancián túl
A legmodernebb DJI drónok már számos akadálykerülő szenzorral rendelkeznek, azonban egyes szituációk így is váratlanul érhetik a felhasználókat. Ilyenkor sajnos a nem várt események követkeményeképp drónunk sérülést szenvedhet el. Szervizpartnerünkhöz, a MyActionCam üzletébe akkor is behozhatod hibás drónodat szervizelésre, ha annak gyári garanciája már lejárt, vagy ha garancián kívüli káresemény érte.
Leggyakoribb garancián kívüli káresemények:
- Tévesen beállított hazatérési magasság miatti baleset
- „Manuális módban” akadálykerülő rendszer nélküli reptetés miatti baleset
- Leesett, összetört, megrepedt alkatrészek
- Beázás, vízbe ejtés / esés
- Gimbal / kameraburkolat megsértése
- Propellerek helytelen felhelyezéséből eredő baleset
- Távirányító csatlakozó megsértése
- Karok nem megfelelő rögzítése miatti baleset
Bármi is történt, számíthatsz szakértő kollégáink gyorsaságára és precizitására! Hozd be drónodat és kiegészítőit hozzánk. Egy hibajelentő űrlap kitöltése után, bevizsgáljuk azokat és miután a hiba pontos okát feltártuk és cserélendő / javítandó alkatrészek listájával egy árajánlattal fogunk megkeresni, amit ha elfogadsz, megjavítjuk készüléked.