Garanciális ügyintézés

A drónok - mint minden használati eszköz - képesek meghibásodni. Ha szeretett multikoptereddel problémáid lennének, akkor se ess pánikba, mi segítünk a mihamarabbi javításban. Mi a teendőd?

Ha a drónod garanciális:

a, Drónodat behozhatod hozzánk személyesen az alábbi címre:

FixDirect Kft.
1033 Budapest,
Huszti út 34.
Nyitvatartás: Hétfőtől – Péntekig: 8-17 óráig

Egy hibajelentés felvétele után átvesszük drónodat, és igyekszünk mihamarabb elhárítani a felmerült problémákat.

b, Amennyiben HRP Europe által kiállított jótállási jeggyel (garancialevéllel) rendelkezel, lehetőséged van élni a díjmentes „HRP háztól-házig garancia” szolgáltatással.

A szolgáltatás keretén belül a minőségi kifogással érintett termékért házhoz megyünk, elszállítjuk, bevizsgáljuk, ha hibás megjavítjuk, majd a javítás után visszavisszük a vásárlónak.

Ha a drónod NEM garanciális:

Ha drónod már nem garanciális, akkor is tudunk segíteni!

a, A fenti címünkre (anchor fenti címhez) ugyanúgy behozhatod hibás drónodat. Egy hibajelentű űrlap kitöltése után, bevizsgáljuk készüléked és miután a hiba okát feltártuk, egy árajánlattal fogunk megkeresni, amit ha elfogadsz, megjavítjuk készüléked.

b, Amennyiben messze laknál, vagy csak egyszerűbb lenne beküldened az eszközt erre is van lehetőség. Kérésre futárt küldünk eszközödért, elszállíttatjuk, bevizsgáljuk, árajánlatot adunk, és ha elfogadtad azt, megjavítjuk drónodat, és igény esetén vissza is küldjük címedre. A szállítás nem díjmentes, a mindenkori szállítási és fizetési feltételeinkről itt olvashatsz.

Amennyiben szállítást kérsz, kérjük add le a hibajelentésed itt: