Garanciális ügyintézés

A drónok - mint minden használati eszköz - képesek meghibásodni. Ha szeretett multikoptereddel problémáid lennének, akkor se ess pánikba, mi segítünk a mihamarabbi javításban. Mi a teendőd?

Ha a drónod garanciális:

a, Személyesen: Drónodat behozhatod hivatalos DJI márkaszerviz-partnerünkhöz, a MyActionCam üzletébe, az alábbi címre:

MyActionCam Magyarország Kft.
1095 Budapest,
Lechner Ödön fasor 2.
Nyitvatartás:
Hétfőtől – Szombatig: 10-18 óráig,
Vasárnap: 10-15 óráig
Kapcsolat:
szerviz@myactioncam.hu
+36 20 318 7624

Egy hibajelentés felvétele után átvesszük drónodat, és igyekszünk mihamarabb elhárítani a felmerült problémákat.

b, Amennyiben HRP Europe által kiállított jótállási jeggyel (garancialevéllel) rendelkezel, lehetőséged van élni a díjmentes „HRP háztól-házig garancia” szolgáltatással.

A szolgáltatás keretén belül a minőségi kifogással érintett termékért házhoz megyünk, elszállítjuk, bevizsgáljuk, ha hibás megjavítjuk, majd a javítás után visszavisszük a vásárlónak.

Ha a drónod NEM garanciális:

Ha drónod már nem garanciális, akkor is tudunk segíteni!

Szervizpartnerünkhöz, a MyActionCam üzletébe ugyanúgy behozhatod hibás drónodat, ha annak gyári garanciája már lejárt, vagy garancián kívüli káresemény érte. Egy hibajelentő űrlap kitöltése után, bevizsgáljuk készüléked és miután a hiba okát feltártuk, egy árajánlattal fogunk megkeresni, amit ha elfogadsz, megjavítjuk készüléked.

A szolgáltatás részletes feltételeiről ide kattintva olvashatsz többet: